tirsdag den 30. september 2014

Tøse tur

I søndags mødtes jeg med Berit, Anne Mette og Pia ved motorvejs tilkørslen i Stilling kl. 7.30 for at tage til Quiltede Rally på Sjælland.

Efter at have spist morgenmad i det fri på Fyn, kørte vi direkte til Speich Design, hvor de bl.a. Havde tilbud på hvide stoffer. Derefter gik turen til Stjernestoffer, hvor vi indtog vores frokost. Bagefter kørte vi til Patchwork Butikken, som i dagens anledning havde udgivet en bog med dukkequilts. Den var jeg nød til at eje samt et sykit til et af tæpperne. Eftermiddagskaffe og hjemmebagte småkager blev indtaget hos Sy og Rens inden vi sluttede turen hos BaliQuilt, hvor jeg købte EQ7 til min pc.


Specielt Anne Mette og jeg var på udkik efter stof til et tæppe fra bladet Quilt, som vi gerne ville lave. Det lykkedes os ikke rigtig at finde det rigtige, så mandag efter arbejde kørte vi lige en lille tur til Quilt My Design i Vejle. Og her fandt vi det vi skulle bruge.

1 kommentar:

  1. Fine indkøb du har gjort også mandag ;0)
    lyder som en hyggelig tur i har været på, jeg ville også gerne have været med ;0)
    Hanne

    SvarSlet

Hej
Tak fordi du giver dig tid til at sende mig en lille hilsen.
Kærlig hilsen Kari