mandag den 1. september 2014

Træf i Odense

For en gang skyld havde jeg fået tilmeldt mig på forhånd. Og da jeg viste mit indgangsskilt, så fik jeg udleveret en godtepose med stof, tråd, blyant, kort og et net. 

Jeg havde på forhånd bestemt at jeg ville købe et sykket til tærte futtene. Det havde de desværre ikke, men jeg fik mønstret, og et andet sted fandt jeg stof dertil.


Stoffet med forskellige "sy ting" på måtte jeg bare eje. Til havd ved jeg ikke endnu, men det kommer nok. Og så lige en rulle tråd i neutral, den har jeg ledt efter længe.


Disse 3 stykker stof skulle gerne blive til et stort ned med sorte hanke. Desværre ingen mønster, kun det jeg kan huske.

8 kommentarer:

  1. Sikke flotte stoffer og mønster du har købt.

    SvarSlet
  2. Tærte futter mønstret er da vist et stort hit :-). Ideen er også fin. Glæder mig til at se det samt nettet med de fine stoffer. Hvornår var du på træffet?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var først på træffet søndag omkring kl. 12.

      Slet
  3. Fine ting du har købt, stofferne til nettet er super flotte.
    Hanne

    SvarSlet
  4. Sikke nogle fine ting du har fået købt derover ;0)

    SvarSlet
  5. Skønne ting. Men var der alt det stof i godiebaggen, du viser på øverste billede ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var det. Men det er små stykker. 6 af dem er halve fat quarters og de andre er kun 10 cm.

      Slet
  6. Rigtig gode indkøb. Og jeg havde også forhåndstilmeldt mig. Jeg er imponeret over alle de gode ting, der var i posen. Rigtig dejligt - håber, det gentages næste år.

    SvarSlet

Hej
Tak fordi du giver dig tid til at sende mig en lille hilsen.
Kærlig hilsen Kari