torsdag den 5. juli 2012

Fødselsdagsfest

Vi havde en rigtig dejlig fest i lørdags. Festen blev holdt på Harlev Mølle. Vi havde selv dækket bord om formiddagen, og så havde vi arrangeret en kok, som stod for en rigtig super lækker 3-retters menu samt natmad.



Vi fik rigtig mange dejlige gaver. Der var både fælles gaver, enkelte til Erik, da han havde holdt lidt fødselsdag i oktober, og rigtig mange gaver til mig. Bl.a. denne dejlige symaskinetaske på hjul, så jeg ikke forslæber mig, når jeg skal på kursus.


Jeg fik også denne lækre taske / syskrin så jeg kan have alt udstyret med.


Af fælles gaver kan der nævnes denne dejlige kurv, biografbilletter, weekendophold og vejr-stenen.





3 kommentarer:

  1. Fantastisk! Jeg er specielt vild med stenen - den tager ikke fejl lige som de vejrkloge herrer! Og naturligvis stort tillykke endnu engang!

    SvarSlet
  2. Skønne gaver du/i har fået, vejrstenen er jeg også vild med.
    jeg håber i havde en dejlig dag.

    SvarSlet
  3. Dejligt med mere fødselsdag, og sikke lækre gaver, både de fælles og dem der vist mere specifikt til dig.....med mindre Erik er blevet interesseret i "lapperier".

    SvarSlet

Hej
Tak fordi du giver dig tid til at sende mig en lille hilsen.
Kærlig hilsen Kari