mandag den 5. april 2010

Pokal

Lene har givet mig en pokal.
Det indebærer at jeg skal fortælle 7 ting om mig selv, samt sende pokalen videre til 7 andre. Jeg kan se at pokalen allerede har været omkring flere af dem, jeg kender fra "blog-land", så jeg har desværre ikke mulighed for at sende den videre til 7 andre.












Men 7 ting som mig selv skulle jeg nok kunne klare.

  1. Jeg elsker at sidde i sofaen og sy patchwork over pap
  2. Jeg har syet patchwork i 5 år
  3. Jeg skal virkelig mande mig op, hvis jeg skal sy på min symaskine
  4. Jeg læser aldrig bøger
  5. Jeg spiller golf
  6. Jeg er ikke for god til at sætte indlæg på min egen blok, men er dagligt inde og "kigge"
  7. Jeg har fuldtidsarbejde i regnskabsafdelingen hos AFA JCDecaux i Århus

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej
Tak fordi du giver dig tid til at sende mig en lille hilsen.
Kærlig hilsen Kari