onsdag den 21. oktober 2009

7 sorte ting

Den 14. udfordrede Lene mig til at finde 7 sorte ting. Jeg tog straks imod udfordringen, men det har knebet meget med tiden.

4 Dage i efterårsferien i et lækkert sommerhus nord for Frederikshavn, Patchwork cafe hos Helene mandag aften og sy aften hos nogle veninder tirsdag, og så det der tager det meste af min fritid: mit arbejde.

Nå men endelig havde jeg tid til at finde mine 7 ting.



  1. Min nye kjole (foldet på midten)
  2. Mine sko
  3. Mit nye armbånd
  4. Min hårbørste
  5. Et dejligt stykke stof
  6. Min taske (haj-finnen, som min søn kalder den)
  7. Min make-up pung

Det var nu ikke helt så let at finde tingene, som jeg troede, men det var da godt at de skulle være sorte. Andre farver havde da voldt større problemer.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Hej
Tak fordi du giver dig tid til at sende mig en lille hilsen.
Kærlig hilsen Kari